12 mars 2015

Tango Elefant på strikkekafe

I kveld hadde garnbutikken Nøste strikkekafe på City Nord i Bodø, og jeg var invitert til å kaste garn glans over arrangementet.
I den anledning synes jeg at jeg måtte ha noe nytt å vise frem, så strikkepinnene har klirret heftig for å bli ferdig i tide. Her er resultatet:

Tango Elefant sokker
 Sokker med dansende elefanter og hjerter. 
Sokkene er strikket i Sterk fra du store alpakka. Jeg valset rundt i hele strikkekafeen og viste fram sokkene og skrøt hemningsløst av det gode garnet.  Det er synd at det ikke går å kjenne på sokkene på bildet, men de er kjempemyke! Og garnet er sterkt, dessuten godt å strikke med.


Må jo ha votter også.

Vottene har dansende elefanter både på for- og baksiden.
De på baksiden lurer seg dessuten til en liten suss.
Vottene ser ut som de er strikket på maskin,
men det er faktisk min mor som har strikket dem. For hånd.


Her fikk jeg låne bildet fra facebooksiden til Nøste. Som dere ser var den store kafeen fylt til trengsel av strikkere,  alle sammen like trivelige, og jeg rakk sikkert å prate med halvparten av dem!

Vi ses snart igjen!

Kos dokker videre med strikkingen!
Hilsen Muffin

5 kommentarer:

  1. Kor fin dem va. Gleder meg til Bodø tur denne våren, da skal jeg innom der. Sendte forresten ei dame til mønster butikken din, hun hadde sett HD lua mi :)

    SvarSlett
  2. Stilig elefantmønster på både votter og sokker. Sikker på at kafe-strikkarane var fornøgd med besøket 😊

    SvarSlett
  3. De er heldige i Bodø som har deg! Kjempefine votter og lester!

    SvarSlett
  4. Det var eit artig og knallfint sett :) Og flinke mammaen som strikkar så fint.

    SvarSlett
  5. Nydelige sokker og sokker! Et kunstverk.

    SvarSlett