14 mars 2012

Skisser - og et ferdig maleri!

Jeg bruker laaaang tid på planlegging av de arbeidene jeg gjør. Faktisk tar planleggingen mer tid enn selve arbeidet. Særlig strikkemønstrene. Ja, og så maleriene. Jeg bruker papirbloggen til å lage skisser i, og i dag har jeg tegnet mye i den.

Jeg følte at jeg hadde god tid tidlig i morges, så da ble det noen kruseduller.

Og før man går ut må man velge riktig antrekk.
I virkeligheten var nok ikke været så bra som den første tegningen skulle tilsi :)
I siste liten valgte jeg et mer nøytralt antrekk før jeg gikk ut, bare så det er sagt!

Og senere, når man skal lage skisser, blir det kanskje tegneserie i stedet..
Men her om dagen laget jeg en bitte liten skisse...

Living the good life
...og av den ble det faktisk et stort maleri! Ferdig i går!

Ha det fint og kos dokker masse!
Hilsen Muffin

17 kommentarer:

  1. Jeg er Muffin fan!! Ha en fin dag!! Annek:-)

    SvarSlett
  2. For en GAVE du har!! Siste bildet er nok av meg og min kjære når vi til neste vår ALDRI MER skal på jobb, men det er en feil på bildet! Han har HÅR!! He-he.. Ha en super dag du herlige Muffin!

    SvarSlett
  3. Hvor er dine tegninger og malerier bare fine! Meget fine!!
    Du er helt utroligt dygtig til at fange en fin og finurlig stemning.

    SvarSlett
  4. du er utrolig flink! og jeg er så misunnelig! jeg eier ikke evnen i det hele tatt. Det du gjør er bare helt nydelig;)

    SvarSlett
  5. Så kreativ og flink du er :o)
    Ønsker deg en fin fin dag
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig! Flott og Kreativ dag ønskes:-)

    SvarSlett
  7. Fantastisk ! Koser meg med hver og en av dem - virkelig bra .....

    SvarSlett
  8. Flotte skisser /tegneserier.
    Din strek er helt bedårende, stemningen varm og god.
    Jeg er også Muffin-fan.

    SvarSlett
  9. herlige ting du laver - og dejlige og levende farver

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlett
  10. Rett ord til rett tid! Har ei venninne som gjerne vil begynne å male, men så langt har ho faktisk bare farget håret! Hi,Hi. Elsker skribleriene dine ;o)Klem

    SvarSlett
  11. Så flotte tegninger! Mange av mine skriblerier blir også til bilder, men de er på lang nær så forseggjorte som dine. Gleder meg til besøk på mandag!
    Klem : )

    SvarSlett
  12. FLERE MUFFINS-FANS HER! <3
    Jeg likte det bildet av han bamsemomsen på slutten, minner meg veldig om han jeg deler kjøkkenbord med :)
    Hadde bladet vært Tex Willer hadde jeg ikke vært i tvil om at du har vært og "snika" når vi har ligge i strandkanten!:))
    HERLIGE MUFFIN, HA EN SOLRIK VÅRDAG! Klemmz fra Nunnemor.

    SvarSlett
  13. ER med i fan-klubben jeg også.

    SvarSlett
  14. Morsom skisse over antrekket den 13. mars :)

    SvarSlett
  15. Ingen tvil om at du lengter mot sol og sommer. Tegningene og maleriet ditt bekrefter dette til fulle. Frodig strek og penselstrøk:)

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  16. Går det an å ikke kose seg når man har en Muffin til å lyse opp for seg?
    Dette er balsam for sjelen og påfyll for virketrangen.
    Takk!

    SvarSlett