05 mai 2009

Nå har det tatt overhånd!

Først må jeg få si at jeg har malt i dag, masse.
Det ser faktisk ut som malesperra begynner å gi seg.
Holder på med et veldig tidkrevende bilde med Noahs ark på, det er altså de dyrene som er så priklete! For å bevise at jeg er i gang, får dere her se noen av de mange dyrene på arken. Ikke helt fine blitzbilder dette da.
Noahs ark

Det er bare det at strikkedilla har tatt helt overhånd.
Se her har jeg priklet sammen mønster til bolen på en jakke jeg skal strikke meg.
Det er firkløvermønster......
Ermene har jeg ikke tenkt på enda.
Kløvermønster
Men jeg har tenkt på å bestille garn,
eller, jeg har visst allerede bestilt garn. *host host*
Garn
Disse fargene.

33 kommentarer:

  1. flotte bilder...fargevalget ditt va fint du:)

    SvarSlett
  2. Du verden, dette var flott! Nydelige bilder du har malt, og kjempefint mønster.

    SvarSlett
  3. Oj oj! Gjett om jeg gleder meg til å se den jakka da!=D

    SvarSlett
  4. Deb "arka" trur eg vert kjempefin......gledar meg til resten.
    Lukke til med jakka.....ser ut som eit tidkrevjande prosjekt....

    SvarSlett
  5. Er vel ofte sånn ja, at noe annet enn det man holder på med tar fullstendig overhånd.. Gleder meg til å se både hele arken og den jakka ferdig! Ser ut til å bli fantastisk:-) Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  6. Wow for et mønster du har laget, gleder meg til å se den ferdig. Karuselljakken din er bare helt fantastisk!!!! Flotte bilder du maler også:-)

    SvarSlett
  7. Hele Noahs Ark? Det ser jo ut til å bli utrolig morsomt. Jeg har virkelig sansen for maleriene dine.

    Ny jakke med enda et inviklet mønster? Nå tåler jeg ikke å bli mere imponert. Men jeg gleder meg til å se den. Jeg får bare ta ekstra vitaminer først.

    Ha en flott uke.

    SvarSlett
  8. For ett flott mønster! Nesten litt hypnotiserende å se på det sånn på skjermen, tror nok det blir helt nydelig med de flotte fargene du har valgt :)

    Jeg liker så godt ordtaket du har oppe på toppen her, "Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle", det er så sant det. Mamma fikk en gang spørsmål om hvorfor hun gadd å strikke kopptuer, da svarte hun at når hun kunne glede seg over noe så enkelt, tenk hvor glad hun var da?

    SvarSlett
  9. Du er helt makaløs! Må vel ta en tur til Bodø under Musikkfestuka, for du skal vel stille ut i fjøset? Jakken kommer til å bli stilig, men FOR et arbeid.

    SvarSlett
  10. Utrolig flott mønster - skikkelig avanserte greier du kreerer for tiden!
    Bildene dine er så søte. Når var det utstilling?
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  11. Jakken kommer til å bli kjempefin! =)

    Titt en tur innom bloggen min, der ligger det en award til deg! =)

    SvarSlett
  12. Noas ark kommer til å bli fin, etter dyrene å bedømme! Men det som imponerer mer, er DET innviklete mønsteret på ryggen på jakken din! Himmel, jeg blir tullete i hodet av å følge med for å se hvordan du har tenkt...

    SvarSlett
  13. Flotte bilder! Og jeg gleder meg til å se den jakken ferdig.

    SvarSlett
  14. Så nydeleg mønster:) Du er jo superflink til å laga mønster:)

    SvarSlett
  15. Du er virkelig flink! Kjempe flott mønster og karusell jakka ble nydeli.

    SvarSlett
  16. Du er jammen flink til å male! Jakka blir fin med det mønsteret og dei fargane!

    SvarSlett
  17. Dette ser veldig lovende ut. farvene du har valgt er flotte.ha en fin dag i Bodø

    SvarSlett
  18. Det var flott både malinga og strikke mønsteret.

    SvarSlett
  19. Det må jo bare bli en fantastisk jakke som du er helt alene om. Nydelig mønster.

    SvarSlett
  20. Så flott bilde du lager, og jakka, den gleder jeg meg til å se, for den tror jeg blir flott!

    SvarSlett
  21. Flotte dyr i arken!

    Gleder meg til å se mer av jakka!

    SvarSlett
  22. Nydelig mønster! Og eg er sikker på at Noas Ark vert fantastisk:)

    SvarSlett
  23. Fantastiske mønster du lager! Og en fantastisk blogg som jeg stadig titter innom!

    SvarSlett
  24. Dæven... du er dyktig, til alt jo... Eg har vore på butikken din og shoppa nesten alle mønstera dine. Ein har lov til å unna seg noko ekstra på ein fredag sant?

    Ser fram til å sjå heile Noahs ark-bilete ditt ferdig, spanande utdrag iallefall :)

    GOD HELG!

    SvarSlett
  25. Noahs ark ser veldig "WOW" ut :-D

    Nåleputa av "søppelet" under her ble også utrolig kul. Lurer på hvor du får den fantasien fra...

    God helg!

    SvarSlett
  26. Fy flate hvor flink du er!!! Mønsteret til jakka er helt rått, jeg gleder meg til å se fortsettelsen på den. Jeg er enig med noen som sa lengre opp her at mønsteret er ganske hypnotiserende å se her på skjermen. Nåleputa må jeg også kommentere, det er den kuleste nåleputa jeg har sett!! Utrolig kreativt!

    SvarSlett
  27. Helt imponert over alt du rekker å lage, det er jo rimelig avanserte saker også. Veldig kjekt å følge med på prosessen. Og så får vi bare vente på de ferdige produktene. Gleder meg til å se jakken!

    SvarSlett
  28. Fint bildet...skjønner godt at det tar tid ja!!
    Nydelig mønster...du er en kreativ sjel du.

    Håper du har en flott helg

    SvarSlett
  29. Hei, Jorid.
    Kjepefint jakkemønster. Og kjempefin Noas ark. Andre bibelbilder med dyr: Georg eller Mikael og dragen, Daniel i løvehulen (lesende eventyr til de sovnet)
    Lykke til med maling og strikking.

    SvarSlett
  30. Ja nå kan du glede deg til "gått" til kaffen, de er bare så nydelige de lefsene kan du tro...sikle..sikle..Tusen takk for koslig hilsen i bloggen min. Jammen er du kjempe flink med mønstre, så mye fint og flott å se.

    SvarSlett
  31. Kjære mi tid, for et virvar av masker... jeg ville aldri klart å finne fram.
    Men DU, du klarer det meste.
    Og dagene dine er travle, det ser jeg... spent på fortsettelsen!!!
    Søndagsklem.

    SvarSlett
  32. Mønstret på jakken er kjempefint. Venter i spenning på det ferdige produktet. Ha ei fin hobbyuke.

    SvarSlett
  33. du er en champagne-person du :) bobler over gode ideer og innfall :)

    SvarSlett