20 januar 2009

Heder og ære

Klikk på bildet for å se Annes portfolioDen første som skal hedres i dag er Anne Gundersen. Hun har vunnet to fotokonkurranser, den ene med dette bildet (som jeg tror er innkjøpt av dronningen tidligere, enda et kvalitetsmerke). Klikk på bildet tfor å lese flott intervju med Anne på Foto.no, klikk her for å se Annes portfolio.

Pris for beste hjemmesideI helgen var det festlig sammenkomst på Mo i regi av Galleria, der fikk Anne utdelt prisen for beste hjemmeside (Og den heldige webdesigneren er meg, hehe).
Selveste Jon Almås delte ut prisen, synd jeg ikke var til stede!

Besøk Mikaels fotoblogg En annen fotograf som fortjener Heder og ære er Mikael, med Mikaels Fotoblogg.

Mikael er en 8 år gammel gutt med autisme, han fotograferer virkeligheten sett fra en annen vinkel enn det som ellers er vanlig.


Og så må jeg få takke for alle de hyggelige bursdagshilsnene som bloggen har fått! Det er nesten så man blir rørt. Trodde ikke at noen ville orke den rebusen, men det var mange som orket!! Tusen takk!!

AwardI tillegg har jeg fått denne fine awarden fra Linda med Utenlandsbloggen, og fra Krisztina's hobbysider!
Tusen takk!! Awarden sender jeg videre til mARTe, Lovise, Nunne og Hobbyugla, som alle 4 er meget kreative damer.
Og til Mikael, som er min yndlingsfotograf.

5 kommentarer:

  1. fy søren som jeg lo da jeg kom inn her og så bildet av mikael med mobil i munnen og busefant i nesa...;)))du valgte et godt bilde, for det er akkurat sånn han er...
    tuusen, tuuusen takk!!! sååååå koselig:)))
    stor klem fra mikael og mamma'n;)

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Fann deg via bloggen til Mikael...
    He he, herleg bilde du har valgt ut av han:0)
    Har kosa meg og lest litt nedover her, og kjem gjerne på gjenvisitt...
    Line

    SvarSlett
  3. nææmmeeen, tusen takk for award :) føler meg helt dronning !

    SvarSlett
  4. Heeeei Muffin.
    Gratulerer til både deg og kunstneren. Du snakker om å være flink. Du skulle jo så absolutt ha vært til stede du også. Tenk så morsomt.
    Takk for en fin award. Hyggelig når du kikker innom:)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for awarden. Det er veldig hyggelig å vite at noen setter pris på bloggen min. Ha en fortsatt fin dag :-)

    SvarSlett