10 august 2007

Gave fra hemmelig augustvenn

SE alt det fine jeg fikk i pakken fra min hemmelige venn på Hobbyboden:

4 deilige nøster garn i ull/mohair, lekker stoffbit (som passer til for til juleveska jeg samler materiale til), mange fine knapper (passer også perfekt til veska!) en lang bit blonde, en pakke servietter (og jeg som har serviett-mani), og.........

..et nydelig, håndlaget kort hvor det står at "Vennskap består i å glemme hva man gir, og huske hva man får". Min hemmelige venn er kjempeflink, jeg ble så glad for gaven, tusen takk!

Gave fra min hemmelige venn i august
Jorull: Så deilig mykt ULLgarn du har fått da, Muffin! Hva skal du strikke av det?
Muffin: Det er super hemmelig! Du må vente en god stund før du får se.
Jorull (Litt misunnelig): Jeg vil også ha en hemmelig venn som sender meg noe.
Muffin: Stakkars Jorull. Kanskje det finnes noen der ute som vil være vennen din? Vi får håpe noen melder seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar