17 februar 2007

Muffins spiralskjerf

Kom hjem fra byen på torsdag med 2 nøster Kittens Mohair, kjøpte dem bare fordi fargene var så fine. Da jeg senere på dagen lurket rundt i diverse blogger, kom jeg over denne fine siden. *takk* Okei, det skulle bli spiralskjerf. Oppskriften sto til og med der. Et hvitt og et grønt skjerf ikke sant. Etter å ha heklet opp alt det hvite syntes jeg skjerfet ble litt tynt, så jeg heklet det grønne på den andre siden, for å få dobbel spiral. Avsluttet begge veier med en lekker picot-kant - som viste seg å bare komme akkurat halvveis fordi garnet ble brukt opp. Men det gjør vel ingen ting...? Skjerfet har jeg kalt "grantre med snø" og jeg kommer helt sikkert til å bruke det. I det minste til jul.

Den ene endenAndre enden
Her er den ene enden..... og den andre.

1 kommentar:

  1. Så stilig skjerf! Kjempekoselig blogg du har, likte veldig godt bildene du har malt. God helg!

    SvarSlett